BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Saturday, July 23, 2011

salah ker?








sjak aku SINGLE nie sng jer org ckp kt aku..
ble lagi???ak pon jwb.."tahla,tak jumpe lagi.."
"memilih sgt tu"
wow!statment yg biase org keluarkn klu kte single..~
salah ker aku nak memilih???aku bukn memilih dari rupe..tp hati...aku xdpt jmpe lagi yg serasi..da tu xkn nk pkse??aku rse tak salh aku memilih...sbb bakal yg hadir dlm idop aku...tula ak nk jdikn SUAMI aku suatu hari nnti...aku bkn nk mmbina hbgn smentara..





yea,mmg kite hnye mmpu merncng Allah tntukn semuanye..
tp tu la rncgn aku...tak salh ak memilih insan yg terbaik buat aku..
bukn terbaik dari rupe,bukan dr segi wang ringgit!BUKAN!!
tapi cukuplah memiliki hati yg SGT bersih..
yea ak tw tak semua smpurna..ak tak minta utk dye terlalu sempurna...
cukup dye melengkapi aku yg kekurngn nie..then ak boleh melngkapi idopnyer juga =)
insyaAllah..~amin~



aku akn cbe bg yg terbaik utk "bakal sidia"...tnpa mghrpkn balasan ape2...
cukup sekadar ape aku lakukn dihargai =)..aku cume mhu rse cam ne dilayan sbgai seorg yg disayangi atau sng kate rse disyagi secara ikhlas =)..aku tak rse tu salah.....

so bler berkata2 tu pk la dlu..tmbah korng tak taw ape yg pernah aku lalui..
pgalamn mgajar kite lebh berhati2...lebh waspada..=)





0 ResponD:

~suara hati~