BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, July 8, 2011

bersyukur =)

aku sangat bersyukur mempunyai kawan yang tak putus2
doakan aku supaya bertemu kebahagiaan aku..
tak putus2 menasihati aku.... 
terima kasih..
wlupon berjuta kali bnde same ak cube smpai kn..
dorng msh xjemu kerana dorng memahami aku..
mgkin kisah lepas cukup buat ak terlalu berhati2...
eqin xputus2 nasihatkan aku jangan terlalu ego...
zira xputus2 nasihatkan aku supaya
  "langkah kedepan jangan pandng belakang lagi"

eqin thnks sgt bg ayt2 nie..
 Soal cinta adalah soal hati. Ia juga soal jodoh.
 Manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita.

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta.

Kahwini orang yang lebih mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain. Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar

Cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum, sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi.


sbb dari situ aku mule berfikir yg ak xptt dibelenggu ngn kisah lepas..
insyaAllah kawan...nasihat korg sbnrnyer dalam diam ak jadikan
azam baru dalm idop aku....
yang buat aku rse bersyukur tersangat adelah hikmah dsebaliknyer..
"AKU DAH TAK MENANGIS MACAM 2 TAHUN LEPAS..."
"mgkin btul cakap awak.saya hanya akan berhenti menngis kalau awk pergi,terima kasih awak..mmg awak lukekan hati saya tapi awk juga da mghapuskan air mata ini.wlupon amek mase stgh thun gak la pas kite putus"

dalam diam aku da pasang niat aku sendiri...
yang mungkin akn aku kongsi ngn korng 1 hari nanti...
sekarang aku nk ikot ckp zira...
aku tak nak pndang belakang walaupun secare JUJURNYA
 aku mmg TAK BOLEH lupekan ape yg da aku lalui dulu...
tapi aku AKAN BERUSAHA demi dri aku =)

buat awak...
saya tak benci,tak marah,tak dendam ngn awk lngsung..
saya tak kisah awk nak benci saya pon..
saya nak cube lupekan  semua yang terjadi...
saya akan anggp hbgn kite hnye utk bg saya 1 pgalaman..
yea awak memang da ajar saya jadi seorg perepuan yg SANGAT berhati2..
awk da ajar saya jdi seorg peremuan yang SANGAT EGO..
tapi saya nak awak tahu...dari jauh saya doakan kebahgiaan awak dengan sidia =)
dan saya SANGAT berharap kite TAK kan terjumpe utk mase terdekat nie...
saya tahu saya kuat..tp saya tetap xnak bnde nie terjadi..
tu saje hrpn saya slain nak tengok awk sentiase bahagia 
wlupon bukn saya org yg membahagiaakan awk...=)
saya harap lepas saya taip entry ini tiada lagi rindu buat awak...
alhamdulillah...skrg saya cume perlu berusaha untuk buang rse rindu itu..
sbb saya pasti tiada lagi cinta n sayang utk awk..=)
mgkin saya ptt bgi pda yg lebh mghargai....

okeyh!pas nie nak smbng entry jalan2 ngn eqin >,<..
salam...

2 ResponD:

@shiqeen said...

Cam tue lah kwan aku.... :) bkak lah pntu ati ko untuk orng len...

It's My Place! said...

thnks eqin =)

~suara hati~