BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, July 27, 2011

GARANG tapi LEMBIK!




aku cm dak2~




assalamulaikum....
kali nie aku nk cte sal ape?
compom berkaitn ngn tajuk entry tu~

apela ko nie Safiah~
kau tu da 21thn okeyh bukn 2 thn 1 buln..
hari nie sgt malu ble ingt~
tepon angah abg aku~nges2 cte tak tahn kerja da..
nak berhnti kerja da~
klu ade pkwe compom pkwe jadi mgse dgr aku nges kan~haha!





angah syng aku~jgn jelez~xde pkwe tp ade abg~hee~


aku nie nmpk jer kuat tp sng sgt nges~adoi!cm ne nie~
aku btul2 da tak tahan smpai hmpir nak tinggi suara ngn bos~
alih2 aku nges!Korng nk tw ayt yang sgt aku TAK PERCAYA 
dah aku luahkn depan bos~
"saya TAK TAHAN la KERJA cm nie"~


meyampah!!


respond bos??trkejut la!slame nie aku terima jer..
hah!amek ko!aku dpt kje len~slmt tggl BOS!!!
gua chaw!aku btul2 tak tahan..bler aku da pndam jer..
aku buat xde pape wlupon aku mkn hati!alih jadi cm nie la~
aku nie kasr tapi hati aku lembt~
ak da bnyk kali keje even just p.time~
tp ak xsuke cm nie~management yg sgt teruk~


0 ResponD:

~suara hati~