BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, August 1, 2011

Permulaan baru~

assalamualaikum~
salam Ramadhan..
alhamdulillah..selamt da sehari kite berpuasa~
agk2 ade tak yang xpuase?mesti ade pnyer terutama yg dapt cuti KHAS tue~haha
puasa,puasa gak tp jgn tggl solat taw..kng sia2 jer amalan korng tue~
skadar mgingti~xnk ikot xpelah~dosa msing2..

okeyh berbalik kepada topik aku~
eh2 jap2~msti korng rse aku kasar kan~mgelarkan dri nie aku~
haha~biarla~aku xbiase la..
okeyh2...skrg aku nk share akhrnyer berakhr pyeksaan ak ditmpt kerja lama~
nak gelak setan jap!hahahahahahah~
aku dah pon memulakn perkerjaan baru hari nie~
sbgai per?kerja ak xgrand mne la~admin jer kot tp xadmin sgt la~
its like a customer service~wat eva la...
janji aku rse stakt nie aku lbh suke kje skrg dr yg lame~
aku xpnh cte an ak kerja ape sblom nie??
nie meh aku gtw~
aku krja as a Progrmmer~klakr kan?know why ak kte klaka?
sbb tu la subject PALING AKU BNCI time blaja~
now aku telah terlepas dr azab mgadap koding~
skrg timbul azab ngadap customer~haha
xpela~aku sgt berharap aku akn berthn ngn kerja kali nie tp aku sndri tak yakin~
sbb company mmg la da de nme gk~da 20 thn terbina~tp kan sume org ckp org yg kerja kt sne xthn la~
terutama klu dpt bhgiaan acc.pling lame pon 2hri??korng cye tak?
cuak gler aku dgr~yg bhgian aku kerja lak~pling lame 3 buln?can u imagine that?
doakn aku eh~pape pon ak happy dr kje b4 this~

0 ResponD:

~suara hati~