BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, August 12, 2011

Mak~ seorg yg pndiam..lby suke mnyndri brbnding abah...tapi mak sgt pnyng...sgt sygkn anak2 nyer...tak pernah marah tp dsbalik hatinyer??aku pon xtw..mak n abah bukn seperti insan lain...mereka dilahrkan sbagai insn yg istimewa...mereka tidak dpt berckp n mndgr sprti insan lain..aku TAK PERNAH malu memeliki ibu bapa sperti mereka...

Abah~abah seorg yg agk bising..tp abah sgt pnyng,amek berat...abah syg anak2 dye terutama ak..ah..perasan kn aku..heee...sbb ak nie jer ank prmpuan dye..prnh 1 kali tue..aku kuar ngn abh..nk blik tp ujan..abah sggup dye basah dr aku..ak sdy tgok keadaan tu..yela..abah da berumur...tp abah degil~baru2 nie gk abh exdnt..ak risau sgt...

Sjak aku tggk ngn mak n abah..perasaan syg aku bertmbh2..biar la org kate aku kejam...bkn ak xsyg mak ayh aku..aku syg tp xsbr skrg...skrg nie...andai mereka pergi sblum aku..pasti aku akan rse sdy giler...cukup mama da pergi tggl kn aku..aku hrp Allah pnjng kn umur mereka..amin~aku syg sgy mereka...sape nk jdi laki a.k.a suami ku..ptt terima family ak ape ade nyer...:D

0 ResponD:

~suara hati~