BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Friday, June 3, 2011

mengharapkan kemaafan

sedih hati bile kite telah melakukan kesalahan yang membuat orang lain sush,kemudian kita cube memohon maaf tp tak dipedulikan...ape lagi ptt ak lakukn untuk mndaptkan kemaafan dr org yang aku syg??ak xnak hbgn yang terjalin dr aku kecil musnah ats kesilpn yg ak lakukn tnpa ak sedari ini akibtnyer diatas tindakan ak...

disebabkan sikp ak yng terlalu percaya kn org nie mmbawa kesan negatif dalam idop ak sekrg..
ak ditimpa musibah untuk kali ke3 pada thn nie..YaAllah..sungguh besar dugaan mu nie..tp apakan daya aku kna hadapi semua nie...mujur ade mak,angah,kak emy,abah n ancoi yang terlalu banyk bg sokongn kepada ak...aku bertuah memiliki mereka sbgai keluarga ak!yang cube memahami jiwa remaja ak nie!sedekit pon angah tidak meningking ak,marah ak ats kesilpn yang telah ak lakukn..
terima kasih angah..terima ksih sngt...

n more specila tok akk ipar ak,kak emy..
Dia lah yang sangat memahami hati aku disaat ak ditimpa musibah ini..
terima kasih kak..yah taw akk tolong nasht kn kt angah spya jngn main marah jer..
wlupon kite bru mule rapt yah sayang akak mcm akk yah sndri..
org slalu kate adik ipar n akak ipar xbole ngam...mule2 dlu time ak dpt akk ipar pertama ak rse mcm btol tp skrg ak nafikan knyataan itu!ak mule rase dapt seorg akk yang sngat memahami aku..jiwa ak..tp dalam hati aku..akak sayang aku @ Nurul Hikmah tetap juga di hati...Aku hrp keakraban ak ngn akk ipar ak akn bertmbah erat dan akn berkekalan baik hgga ke akhr hayat aku!AMIN!!




akak ipar ku!

memiliki org cube memahami kite sngt la indah tmbh2 mereka adelah org yang amat ak syg..
dan aku berjnji ak tak nak lagi menyusahkan mereka yang amat aku sygi..aku xnak lagi menyusahkan angah yg sgt risaukn ak pd hri kejadiaan,mak smpai demam2,n buat org pling ak syg marahkan ak....ak xnk sushkn sape2 lagi..maafkan ak diatas kealpaan ak...
ak xminta bnda nie terjadi dlm idop ak...tapi nie sume yg ptt ak hadapi!kdg2 bile ak xkuat ak mula mengeluh atas sgala musibah yang ak pada tahun nie.satu per satu mnimpa ak...
tpi aku yakin dsebalik kdukaan yang ak terima ade hikmah diatas semua ini...
ak cume mohon maaf yang tak terhingga di ats kesilpn yg telh aku lakukan...
perit rsenyer bila ada yg sush utk maafkan ak...ape yang ak bole buat hnye berdoa spya Allah mlembutkan hati mereka...=)


terima ksih juga kpd kwn ak.Ekin..xhbs2 bg ak smgat....thx ekin..



wit ekin!bak ktenye nak g haji!





dibalik senyuma ak korng tw ape ak pndam?? =)


keadaan ak skrg xmmpu dpt tnjukkn ape yg ak tggung dalam hati ini..
maaf kan aku!

0 ResponD:

~suara hati~